Lunchrast

Sitter i fikarummet på jobbet och knaprar på en riskaka. Smarrigt! Slutar tre, sen är denna helgen över. Och i veckan som kommer, på fredagen för att vara exakt, så flyttar min syrra tillbaka till Småland, närmare sagt Rottne. Hon behövde få tag på lägenhet snabbt, så hon kom inte närmre Växjö än så. Hon flyttar från Surahammar. Hemsk dialekt har hon fått därifrån! Sist jag bodde med henne var jag väl kring 6 år, så det är ju ett tag sedan. Egentligen är det min halvsyster, från mammas sida. Men det är skitsamma. Jag är bara glad att hon ska komma hem igen! Vi har ett antal år att ta igen. Jag ska visa henne Växjö runt och ta med henne på mina vardagliga shoppingrundor;)

Nu skall jag tillbaka till kartongerna och mina "kära" kunder. Peace:)


Kommentarer
Postat av: Emmutt

Nämen Johanna!! Rottne, då kanske vi synes du;))

2012-03-11 @ 22:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0