Vill ha sommar NU!

Har ett sååånt sug efter sommaren nu! Vill vara sola och leva livet! Älskar livet! Skulle jag få välja, skulle jag leva tills domedagen! Vill till min kära camping i Björkenäs i Karlskrona. Älskar livet där ute. Så varmt, så fridfullt, så underbart. Men vad ser man när man kollar ut genom fönstret? Fucking snööö! Det är som att sätta ett skott i pannan på mig. Vill bara gå och lägga mig och vakna upp när våren hittat hit.


Den lilla husvagnen längst ut till höger, nummer 4 i ordningen är min farmors. Där sitter jag varje sommar och glottar ut mot havet. Fantaskiskt vackert. Det är förbannat tråkigt att sommaren är så kort i Sverige.

Längtar efter värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0