Min dröm.

Nu är vi inne i mer än halva skolveckan redan. Helt sjukt vad fort det går. Snart är det vår sista pratik, sen bal, sen student och sen... ger jag mig ut i vuxenlivet. Ska stå på egna fötter. Kan säga att jag är skraj och väldigt förväntansfull! Men mest rädd. Så som jag vill ha min framtid nu, är att komma in och klara av universitetet, skaffa ett extrajobb, ta körkort. Sen vill jag få ett bra jobb via en bra utbildning, skaffa familj, köpa ett jättehus och skaffa mig en monstertruck som alla bilar akta sig för! Sen vill jag resa, skaffa djur, uppfostra mina barn och se till att göra deras liv till ett bra liv.

Det är min dröm. Allt jag begär.

Nu ska jag ta på mig mina fula träningsskor och ge mig ut på en promenad i det KALLA vädret.

Pussssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Emmutt

Ett riktigt lattemamma liv <3

2011-01-26 @ 16:59:35
URL: http://eemmuutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0