Jag vill också...

Stör mig på alla "rika" as som åker utomlands lite då och då under året. En vecka dit och sola och njuta, och sen en resa dit. Och sen ska de avsluta december månad med ytterligare en resa till ytterligare ett nytt land. Vafan får alla pengar ifrån?! Inte nog med att resa så har de snygg bil(ar), stora, fina hus med alla dess tillbehör. Hoppas de somnar i solen och bränner sig så illa att de aldrig kan sola igen-.- De lär ju ångra det när de är drygt 30, men ser ut att vara 50. Då ska jag skratta dem i ansiktet.

Jag vill med ha pengar och kunna åka närfansomhelst och vart jag vill. Jag vill också ha tusen bilar och feta villor. Hoppas jag har en rik gammal släkting jag inte vet om, som var miljadär! Keep dreaming...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0