Dags att bli vuxen!

Idag är det den sista dagen på mitt sista jullov. Så imorgon är det skola, vilket känns skönt. Är trött på att göra ingenting, och känner att jag vill ha rutiner igen. Nu när det är sista terminen, ska jag försöka göra detta till en bra termin och kämpa. Vuxenlivet börjar komma krypande, och framtiden är snart här. Framtiden då jag gör något med mitt liv och ser till att säkra min framtid med jobb eller utbildning. Det är snart dags att bli vuxen, klara sig själv, flytta hemifrån, och lära sig att ha hand om sig själv på alla tänkbara sätt.

Men än är jag ung och går klart i skolan. Detta året är mitt och jag tänker göra det till ett sjuhelvetesbra år!

Nu ska jag göra klart filosofin.

Pussssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0