CV i oändligheter.

Nu är jag äntligen hemkommen från en lång dag. Sitter här med ostnötter och lyssnar på snuttelåtar. Och nej, det går inte att googla snuttelåtar och få upp ett svar på vad det är. Ett vackert ord är det iaf. Dess innebörd kan jag berätta i ett annat inlägg.

Men idag har jag varit duktig! Har lämnat in massa CV på Grand Samarkand. Så nu jävlar hoppas jag att någon av dem ringer och erbjuder mig ett extrajobb. Shoppade även lite idag. Jag borde egentligen inte, men det är så fruktansvärt svårt att låta bli. Fattar inte varför. Det blev en grå kavaj och en tigerhalsduk typ. Haha, låter fult, men den är supersnygg, och såå min stil. Prövade även ett läppstift jag gärna ville ha, men hade inte råd. Ska dock köpa det när mitt studiebidrag rullar in. Det var i en stark färg av rosa och lila. Mm, vad fint det var!

Pusssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0