Lejonkungen 1 & 2

OMG vad jag har myst med filmer idag! Eftersom jag bara hade en lektion på 50 minuter, passade jag på att dra hem och kolla på film. Fick bli två av mina favoriter, Lejonkungen 1 och 2. Jag kollade först på tvåan, men kom sedan på att jag ville kolla på ettan med. Jag har sett dem så många gånger att jag kan alla låtar och repliker. Så gott som i alla fall. Jag och Disney går hand i hand. Jag skulle gärna vilja få chansen att få ha en svensk röst i en tecknad film. Typ Nalas röst i Lejonkungen. Nala och Simba, mycket fint par. Lejon är vackra.



Man kan inte göra annat än att rysa... Och jaa, jag grät när Mufasa dog.


Pusssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0