Då...

Tiden går snabbt och det är bara några månader kvar tills vi tar studenten. Det känns sorligt då jag inte längre kommer att umgås med mina kära vänner varje dag. Vi har många fina minnen ihop, och jag kommer aldrig att glömma dem...


Tiden då håret alltid var nersläppt och platt, och ögonlocken täckta av färg


Vår första skolavslutning, då i platinahår


Då Laban var i vårt hjärta hela tiden


Då vi började lära känna varandra och insåg att vi hade funnit en vän


Då skolan hade de två snyggaste platinatjejorna!


Då Emmut var en liten tönt! hihi(A)


Då jag plåtade Smarrut


Och snart är vi hääär! Ritad av mig, tro det eller ej!


Oavsett vart vingarna sedan bär av, kommer jag aldrig glömma mina tre år på Kungsmadskolan! Jag kommer aldrig glömma Er. Ni är underbara♥


Kommentarer
Postat av: slemmutt

Åh vad vackra bilder dojj dojj!!

Riktigt roliga faktiskt! <3

2011-02-28 @ 21:49:00
URL: http://eemmuutt.blogg.se/
Postat av: Karolina

Underbara minnen har vi allt fått tillsammans <3

2011-02-28 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0