Alla hjärtans dag+tatto!

Jag är märkt för livet! Min första tatuering är gjord, och jag är nöjd som fan. Den blev superfin, och gick inte heller på så mycket som jag förväntat mig, vilket gjorde det hela bättre. 1000 spänn fick jag ge. Smärtan var OK, och gjorde inte allt för ont, även om det kändes lite. Fick dock sitta still i en evighet, vilket var det jobbigaste. Bild kommer, när kära Emmut fått tummen ur och skickat dem;)

Idag är det även alla hjärtans dag vilket innebär... ingenting. Får nöja mig med mig själv, vilket ändå inte är fy skam.

Till alla er där ute som har någon kär, ha en trevlig alla hjärtans dag, och glöm inte kondisar!

Pusssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0