Snygga byggkillar!

Gick hem tidigare idag från skolan, och tur var det! Byggkillarna var fortfarande kvar hemma. Säger bara ett ord: OMG! Det är tur att jag inte skrivit på någon nunna - kontrakt;) Jag flyger på rosa moln här hemma... Och har jag tur så slutar jag tidigt imorgon me. Ska skynda mig hem! hihi

Var nyss ute på powerwalk i det fina vädret, harregud vad varmt. Jag var lite optimistisk och tog vinterjacka. Men skönt var det. Så snart ska jag duscha, plugga och äta ät smarrigt. Jag gjorde egentligen nudlar och kokt ägg idag. Nudlarna blev kalla av någon konstig anledning och äggen kokade nog i fem minuter så de var heelt åt helvete. Så kan inte påstå att det var varken lyckat eller gott!

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0