Scary!

Att vara ensam hemma när det är mörkt är INGEN höjdare. Jag hör ljud hela tiden och vågar inte göra något annat än att sitta ner. Och jag och Karro som ska SOVA i ett SPÖKHUS! Jag kommer dööö! Så om någon modig kille känner sig manad, följ med!;) Efter en natt i ett spökhus och jag kommer aldrig våga vara ensam hemma mer.

Snart ska jag kolla på film iaf, någon föräldrarna har hyrt. Hoppas den är bra. Det ska bli otroligt skönt att få sova ut imorgon. Imorgon blir det antingen IKEA eller Kosta Outlet. Svårt val lite där, då det är två olika shoppingcenter.

Nu ska jag gå runt med vitlök här hemma och akta mig för alla demoner! Peace.


Kommentarer
Postat av: emmutt

Det låter fett läskigt!! :O

2010-09-25 @ 16:46:56
URL: http://eemmuutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0