Högskoleprov:S

Jävla byggarbetare, är inte här och visa upp sin fina existens. You better come tomorrow. Dock slutar vi seeeent, så får hoppas på att morgonen ger mina ögon godis. Hihi, så poetiskt.

Fick hem ett gammalt satans högskoleprov, och jag dög nästan när jag skulle kolla igenom och se vad jag kunde. Jag kunde ingenting. Verkligen inget. Fy fan vad deppig jag blev. Dock säger pappa att man lär sig för varje gång man gör det, så han ska slänga ut 350 spänn på ett prov där jag kommer kugga. Logiskt? Nej. Iden är att jag måste nästan skriva ett bra högskoleprov om jag ska ha chans att komma in på Socionomprogrammet, med tanke på att mina betyg inte är überbra.

Iaf, snart ska jag bege mig till gymmet och finslipa mina muskler;)

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig idag? :)

2010-09-08 @ 19:10:38
URL: http://cevi.blogg.se/
Postat av: Zeetah

Fin blogg!

2010-09-08 @ 19:51:57
URL: http://superzeetah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0