Chockladpudding.

Lördag idag, och jag var på shoppinghumör. Så la familia drog till mediamarkt och köpte Volbeats nya skiva som var mycket bra. Ikväll blir det film, kick ass, tror den kommer vara jävligt kul. Och till det blir det en nyttigare variant av chockladpudding gjord av mörk chocklad blandad med grädde som är ihopvispat. Omg...

Just nu kollar jag på resor fån Växjö till Spanien, Gran Canaria. Jag och pappa har lust att åka dit nu när kylan kommer till vårt kära Sverige. Dock suger jag på att leta resor på nätet, så lär bara hitta de dyra resorna.

Nåt jag ser fram emot imon är VALET! Min röst kommer att falla på Socialdemokraterna. Jag tänker nog även stanna uppe och se vilka som vinner, även om det kommer bli sent. Hoppas det blir värt att stanna uppe bara...

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0