The Kid.

Nyss kollat på en sådan gripande och hemsk film, baserad på en verkligen händelse. Den är en stark rekomendation. Måste dock varna att den är väldigt sorglig, och bli inte förvånad om du fäller en tår.

 

Har du inte sett den? Se den!

Efter jag sett filmen, har jag åter igen fått inblick över hur jävla bra liv jag egentligen lever. Visst, det är inte perfekt, men jag har en underbar familj, fina vänner och mat för dagen. Jag behöver inget mer. Inte egentligen. Ändå kräver jag mer. Hela tiden. Jag blir aldrig riktigt nöjd. Men denna pojken, han skulle göra allt för att få ömhet och kärlek. Något jag och många andra tar för givet varje dag.


Kommentarer
Postat av: Aaronirene

Hello admin, nice site you have!

2012-07-05 @ 07:28:19
URL: http://aaronirene.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0