Stockholm, here I come!

Har varit iväg på min första körlektion idag. Satte mig i bilen, backade ut bilen och körde iväg. I TRAFIK! Fatta jag var skräckslagen. Det var svårt, då det var så mycket att hålla reda på, men det var faktiskt kul. Roligare än jag förväntat mig. Det gick rätt bra, och jag känner mig mer motiverad till detta eländiga körkort.

Snart ska jag börja packa, som jag längtat efter i flera dagar! Har gjort en lista på vad som skall med, och listan är rätt lång. Vi kommer hem på fredag kväll, med MÅNGA skratt och minnen, samt shoppingpåsar. Det är allt jag vill:) Jag och mina fina vänner klommer säkert få en fiin resa till Stockholm.

Ha det bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0