Soulmate?

Vad är en soulmate?
Är det någon man värdesätter livet med och man känner att man hör ihop med denna personen i alla lägen? Och måste det möjligtvis vara en människa? Om inte, så tror jag att jag har hittat min soulmate. Vi hörde ihop, och vi kommer åter höra ihop. Genom världen tog vi oss gemensamt och jag offrade allt för dig. Du var den som tröstade utan att tala. Du var den som fick mig att le utan att anstränga dig.

Du var en sann vän, en äkta varelse som jag älskade över allt annat. Jag önskar jag fick se en skymt av dig då och då när jag kollar upp mot himeln och ber till gud att du nu har det bra. Det är allt jag vill.

För alltid vi. För alltid du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0