Snuvig måndag.

Idag är det måndag igen, en väldigt snuvig måndag olyckligtvis. Hade tråkig filosofi idag, hatar det. Så förbannat tråkigt mot vad det egentligen borde vara. Men det är bara att försöka stå ut... Kylan och de nakna trädens tid är inne, mysigt med djääävulskt kallt! Inte nog med detta har jag massa saker som borde göras snarast.

- Fixa praktik!
- Skaffa extrajobb!
- Ta fucking jävla körkort:@
- Ta tag i min träning, sackar efter igen. Det är lätt att bli lat när det är kallt och dystert ute.

Detta SKA jag komma igång med innan den 30 December. That's final.

Nu ska jag ta en vaaarm dusch och stå där minst i en timma! Minst...

Smell you later;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0