Saknar Stockholm!:'(

Hemma i tråkiga Växjö igen. Skulle gjort mycket för att få åka tillbaka till Stockholm och bara få njuta av livet och lära känna staden och människorna. Är så trött på folket och Växjö som stad ibland. Det händer inget kul och folk är så tråkiga många av dem. Vill bara komma bort härifrån, bara för en vecka eller två. Utforska varje krog, varje hörn av Stockholm! Det är en så otroligt fin stad att jag var tvungen att kippa efter andan. Den tog verkligen mig med storm. Blev nog allt lite förälskad i Stockholm!

Men som sagt, hemma igen. Det är ändå skönt att vara hemma, i sitt hem. Men jag saknar atmosphären i storstan, och jag känner att två dagar i Stockholm var verkligen för lite! Jag och mina kära vänner SKA dit igen, så ska försöka spara pengar så gott det går, för till Stockholm ska jag igen. Och det är snart.

Även om Småland för alltid kommer tillhöra mitt hjärta, längtar jag ändå bort. Till en plats där jag kan njuta av livets goda stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0