VG!

Måndag igen. Känns som det alltid är måndag. Vi fick tag på festbiljetter idag iaf, so I'm happy! Nu ska kläderna bara funka med, så blir det nog bra. Denna studentfesten SKA vi till. Jag hade ju mitt fruktansvärda IVÄ idag med, och vi hade visst test. Dum som jag var skolkade jag förra lektionen, så visste inget om. Ska göra det nästa vecka. Joy! Ännu mer plugg. Som att vi inte har tillräckligt? Ett prov och två inlämningar denna veckan. Jag spyr. Fast hellre detta än satans praktik iaf. Fick VG på mitt filosofiarbete om "meningen med livet" så är ändå glad!

Så det är denna veckan ut+måndag, sen börjar praktiken. Ska vara på JC, och jag hoppas att det är kul där. Lär avlida annars.

Well, byyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0