Under höstlovet...

Fredag idag och snart är det slut på höstlovet. Inte för att det spelar någon roll, har ändå inte gjort så mycket. Shoppat lite idag, svårt att inte bli sugen när man har pengar och affärerna är fulla med vackra saker. Ikväll ska jag åter ta det lugnt. Filmkväll med föräldrarna med god mat och vin.

Imorgon ska jag bege mig till Grand Samarkand och hitta en ny vinterjacka, vilket är svårt då det inte finns många snygga. Jag hittade en på stadium som jag köpte, dock blev det massa vita fläckar på den efter en gångs användning. Så fick lämna tillbaka skiten. Så på jakt efter en ny!

Någon gång i helgen ska jag övningsköra tänkte jag. Hemma. Får se om det blir lättare nu än vad det har varit innan.

Iaf, enjoy kvällen för er som kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0