Slutet på lovet.

Bara några timmar kvar av hästlovet. Det har verkligen gått fööör snabbt. Nu blir det att stiga upp tidigt igen, fy fan. Det tar verkligen emot. Och inte nog med det så har jag mitt jävla IVÄ imorgon också. Hate it.

Idag har det inte hänt så värst mycket, var på stan en runda. Helvete vad ödsligt det var. Blev iaf tre läppglans. Jag har ju inte hundratals redan-.- Men de var fina och luktade gott, så kunde inte riktigt stå emot.

Ikväll ska jag antingen kolla på MAIF (Mjällby AIF), kolla på film, sitta och ruttna vid datan eller ut och gå. Kanske en blandning mellan dem, få se. Svårt bestlut.

Aja, nu blir det maaat! Tackar gud för denna uppfinning. Mat är kärlek. Iaf god mat.

Pössssssssssss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0