Körteori!

Strax är det dags för min första körteori, och är faktiskt lite nervös. Hatar att göra sånna saker själv. Men eftersom att jag är så bra på att lyssna, kommer det går som smort;)

Imorgon är det ännu mer nervöst, då vi har svenskanationella. Vi ska skriva. Jag brukar älska att skriva, men nu ska vi följa massa jävla ämnen och inte skriva hur vi vill. Sånt hatar jag. Det brukar aldrig bli bra när man ska följa en jävla mall. Tänker satsa på VG i alla fall, så får vi se hur det går.

Idag är det en sörjdag. Har dock inte känt så mycket sorg idag, mer lycka när jag tänker på min ängel. Jag känner det i hela kroppen, från topp till tå att jag kommer att få se honom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0