20%

Wie, fredag idag! Näst sista dagen i skolan var det idag, innan jul. Sen är det bara på måndag också, sen börjar praktikhelveten. Ser inte fram emot den ska jag säga. Fruktar den faktiskt, om jag ska vara ärlig. Hoppas tiden går snabbt och att jag har mycket att göra så det går ännu snabbare.

Men som sagt, fredag idag. Vi börjar med förfest på campus och drar senare ner mot stan för krogen - Sports!

Btw, var inne på ginatricot idag och shoppade lite och fick reda på att tisdag vecka 48 är det 20% på ALLT i hela butiken! Det passar utmärkt, med tanke på att vi har fått vårt studiebidrag då, vilket de säkert hade planerat. Iaf, det är bra att passa på att shoppa järnet då! I LOVE it! Dock har vi praktik och studentfest den dagen, så det får gå snabbt med shoppandet. Men de har öppet ända till 21.00.

Nu ska jag äta pepparkakor med smör och ost. Kääärlek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0