Wooopa!

Hallå alla! Ville bara säga att bloggen suger rätt hårt nu. Och så vill jag säga att...

Idag var det min och Emmas sista dag som barnpassare på Friskis och Svettis. Gissa om jag är glad? Vi har varit där i drygt ett år nu. Att vi har orkat, det fattar jag inte. Vill inte spendera en timme till i det barnrummet.

Just nu sitter jag och försöker lära mig om olika språkperioder. Skitkul verkligen. Har prov i det i morgon, och jag kan inte ens 10% av skiten. Som att det inte är nog så kommer vi få reda på hur det gick på vårt matteprov imorgon också. Kan bara säga att jag är livrädd! Jag är 100 på att jag kommer att få IG. Kommer jag få det, kommer jag seriöst börja lipa. Kommer hata hela världen.

Så hörs vi inte mer så har jag säkert gått o hängt mig i ett träd eller nåt.

Sweet dreams...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0