Sony Ericsson Vivaz...

... blev min idag! Av käre mor och far. Det fick bli min födelsedagspresent från dem. Den är mycket fin, och det är touch. Har inte riktigt vant mig än, så det är lite jobbigt. Det enda som jag OGILLAR är att jag inte kan göra gula smileysar, utan bara vanliga ":)" lite trist.


Hoppas den inte fuckar sig sen bara. Då blir inte "mamma" glad;)

18 års Fest står det på listan ikväll. Niiice. Få hoppas att kvällen/natten blir awesum!
Nu skall jag leka med min nya bebis. Smell you later.


Kommentarer
Postat av: Puitte

Har du ny mobil igen?:p När har du din 18års fest?:D

2010-03-26 @ 15:59:36
Postat av: Johanna

Yes, new phone. Kommer nog inte ha någon fest. Hatar att arrangera sånt:P Blir krogen istället:)

2010-03-27 @ 15:13:11
URL: http://sexxylove.blogg.se/
Postat av: puitte

då får vi ta en runda sen när jag fyllt med ;)

2010-03-28 @ 05:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0