Friday!!

God kvällens!

Praktiken går bättre och bättre tycker jag. Har mer att göra vissa stunder nu, och kunderna verkar gilla min hjälp. Like I didn´t already knew that;)

Iallafall så är det fredag idag, och det är superskönt. Mina fötter som för övrigt ömmar, kan nu vila och förbereda sig för en dag på stan imorgon. Nuu när jag har pengar, så ska jag äntligen få fylla på mina garderober igen. Aah, it feels grate. Dock ska jag inte slösa, vilket jag för en gång skull känner på mig att jag inte kommer att göra. Jag kanske har vuxit upp, blivigt mognare? Trodde inte det skulle hända än. Kanske när jag var 90 och inte kände för att se massa unga ungdomar shoppa massa fina kläder jag också skulle vilja ha. Haha, gud.

Nu ska jag dra mig till soffan, äta min skål med nötter och kolla på någon hyrd film. It better be good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0