Freeedag:D:D

Hej alla fredagsälskare! Så skönt med helg. Helg=sova! Tyvärr så är även denna helgen=plugga också. Ska öva (mycket) på matten. Ska plugga (mycket) på psykologin så jag fixar den! Sen måste jag göra två jobbiga engelskauppgifter. Detta är inget jag ser fram emot, som ni kanske förstår! Men hellre detta än att jobba iaf.

Har funderat lite på att göra nåt med håret. Kanske göra lite blonda slingor? Dock vet jag inte om det finns channs till missfärgning då? Att slingorna inte bli direkt blonda. Hm... Ska nog höra med någon expert. Fast ska göra det hemma i så fall, inte så dyrt.

Ikväll är det ju då fredag, och blir nog en rätt lugn fredag. Kanske hyra film? Köpa nötter? Softa i soffan med en tjockt duntäcke?

Vad som än händer, önskar jag er en trevlig heelg!

Kommentarer
Postat av: Emmutt

Aww, en trevlig helg önskar ja dig med dojj dojj!! :D

2010-03-19 @ 17:23:47
URL: http://eemmuutt.blogg.se/
Postat av: M

Fredag är nice :D

2010-03-20 @ 17:02:10
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0