English, so done!

JAG ÄR KLAR MED ENGELSKAN! Kändes som att jag aldrig skulle bli det. Men tack vare pappas hjälp så gick det♥ Jag skrev även klart affärsturismen, har bara fältuppgiften kvar, men den skall göras imon. Skönt att få massa läxa avklarat, dock fylls det bara på. Men det är rätt kul ändå. På nåt lustigt vis.

Ikväll är det Andra Avenyn, har blivigt besatt av det mer eller mindre. Hihi.

Imorgon är det Dag X, ska bli kul faktiskt, slippa lite av skolan. Efter det blir det stan, utan pengar. Men fyller ju år nästa vecka, so whatever!

Nu har jag inget mer vättigt att skriva.

PeACe!!

Kommentarer
Postat av: Puitte

Skönt att man bara har 2 dagar på praktiken kvar:) Inga läxor i skolan heller när man kommer tillbaka förhoppningsvis :)

2010-03-24 @ 18:49:49
Postat av: Johanna

Nu ser man vad man skriver:D wie!

2010-03-24 @ 19:32:23
URL: http://sexxylove.blogg.se/
Postat av: Puitte

Menar när man skriver kommentaren :)

2010-03-25 @ 23:32:52
Postat av: Johanna

Men du ser la när du skrev nu? jag ser iaf:P

2010-03-26 @ 14:47:51
URL: http://sexxylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0