Bored!

Skitpraktik! Det är allt jag har att säga...










Nej, men det är nästan så att jag spyr på hela skiten. Personalen på Din Sko är jättetrevlig, men det verkar som att de inte har haft många praktikanter där. Får inte göra alls mycket, inte lära mig så mycket heller, vilket är trist. Får mest gå runt i butiken och knyta skor-.- Från klockan 10.00 - 18.00. Att göra detta så länge är extremt tråkigt. Få se hur länge jag överlever.

Jag fick iallafall med mig en väska hem för halva priset. En stor svart. Har en i rosa också, och det är nog den bästa väskan jag haft. Love it:D

Missade simpsons igår kom jag på. Detta ska inte hända idag! Så, bye.

Kommentarer
Postat av: puitte

haha har du också praktik nu :p inte kul eller?:p

2010-03-03 @ 19:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0