18 bast;)

NEJ DET ÄR INGEN VANLIG DAG, FÖR DET ÄR JOHANNAS FÖDELSEDAG! Oh yeah it is:D

Igår var jag på informationsmöte på Arbetsförmedlingen för MC Donalds. Sen fick vi reda på att en efter en skulle bli intervjuvade av en som jobbar där. Senare på kvällen skulle man få reda på om man gick vidare till gruppmöte. Jag fick ett samtal! Jag gick vidare! Så nu klockan 11.00 ska jag åter ner till Arbetsförmedlingen. Få la se hur det går.

Efter det ska jag nog på stan och kolla lite kläder tills imon, krogen. Mjao!

Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Emmutt

Åhh grattis till dig och till att du gick vidare :D :D:D:D

2010-03-30 @ 12:57:07
URL: http://eemmuutt.blogg.se/
Postat av: Puitte

Grattttis ;D;D;D Hur känns det nu att vara 18?:)) fick du jobbet?

2010-03-30 @ 22:14:13
Postat av: Johanna

Fick inte jobbet. Ville inte ha det heller så, är glad:) haha

2010-03-30 @ 22:27:38
URL: http://sexxylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0