Oh happy day!

Solat och shoppat idag - mitt liv är fullbordat! Det enda jag kräver är att få mer pengar så jag kan köpa allt jag inte hade råd med idag. Hittade mina drömskor idag för 349 kronor, ord 499 kronor. Ville ha dem!!! Dock är de sjuukt höga, och jag är tillräckligt lång. Jag kan för den delen inte heller gå i för höga skor, det är svårt. Gud va livet är jobbigt ibland.

Annars njuter jag av sommarn och lovet. Det är otroligt skönt att vara hemma igen. Dock hade det varit kul att vara nere på Sweden Rock NU när det INTE regnar. Aja, I guess man inte alltid kan få som man vill. Även om man är Guds högra hand;) tihi

Nu ska jag bre mig en macka eller två med smör, baconost och riven ost. Får kalla kårar, vad gott det är!

Well, ha det gööött!

Kommentarer
Postat av: karro

Hahah, du är Guds högra hand och jag är hans vänstra ;)

2010-06-17 @ 16:51:27
URL: http://xmcflurry.blogg.se/
Postat av: Johanna

PRECIS! just min tanke;) Ska bli skönt när vi tar efter honom sen:D

2010-06-17 @ 21:21:23
URL: http://sexxylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0