Lördaaaag!

Hej allesammans! Härligt med lördag, va?

Min dag har än så länge bestått av stan, där jag äntligen hittade sweden rock kläder. Jeansskorts och ett linne fick det bli inför detta året. Sen drog jag hem, bytte om till bikini och mötte upp Emma på ICA Norremark. Vi köpte jordgubbar och la oss på bryggan på Evedal. Det var skönt så länge det var sol och vindstilla, vilket det inte var så mycket utav. Det var för mycket moln-.- Vattnet var svinkallt, så bara fötterna fick sig ett dopp.

Imön blir det Samarkand istället med Andréa och kolla på skor. I looove shoes! Ska dock inte köpa, måste spara mina pengar. De ska räcka åt alla langos och cider på SR:D

Snart ska jag ut på en timmes runda.

Ha en bra kväll! Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0