Klockrent.

Humor är det enda jag begär att folk i min närhet har. Har man humor, är man godkänd. Därför är jag så stolt över mig själv när jag klockrent avslutar mitt och pappas samtalsämne.

Jag - Hon kan rida också.
Pappa - Stackars häst.
Jag - Vem sa att det var en häst?

HAHAHAHAHA! Att jag är bra, det vet jag ju. Men att jag var såå bra, det visste bara mitt undermedvetna.

Om ni inte skrattar där hemma, fy skäms på er!

Ha en trevlig kväll med er. Nu skall jag gå och göra mina kära föräldrar sällskap och kolla på fotbolls VM. Pusssss.

Kommentarer
Postat av: karro

Hahahahah!! Vafan handlade det där samtalsämnet om egentligen? ;)

2010-06-18 @ 21:38:21
URL: http://xmcflurry.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, jag skulle berätta om en kompis, och så nämnde jag bara att hon rider. Och, ah... så slutade det bara så:P Hihi:D

2010-06-19 @ 13:12:55
URL: http://sexxylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0