Händelserik måndag.

Tänkte att det var dags för en uppdatering. Idag skiner solen, och jag älskar det. Dock regnade det innan, men det bortser vi ifrån.

Idag har jag och Andrea besökt Växjö stad. REA på ginatricot!!!! dock har jag bara en hundring som jag ska klara mig på tills den 30 juni, så jag valde att inte köpa nåt. Dock kliiiade det i fingarna. Nåja, det var skönt att gå på stan och bara ha kul med en gammal vän. Jag har saknat att umgås med henne, så det var skönt att bara gå omkring och snacka skit och skratta. Det är jag bra på!

Sen drog vi till kära Evedal för att sola och käka glass. Dock var det jäävligt blåsigt och mycket moln så vi drog hem till Andrea och kollade på twilight istället. Jag älskar fortfarande den filmen grymt mycket, och jag LÄNGTAR tills jag ska se Eclipse...

Well, nu skall jag kolla om det är nåt på TV.

Pössss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0