G i matte B:D:D

Vatt visst lite emo där ett tag;) Men det blev ingen hängning för min del, för jag fick G i matte B!!!!!!!! Var allt nära på att trycka fram en liten tår där. Blev otroligt glad och lycklig! Dock fick jag två poäng under G på detta prov, men jag fick ändå G. Jag tackar lärarn av hela mitt hjärta. Och mig själv som faktiskt stått ut ett helt år matte. Så tack lärarn och tack mig själv. I got power!;)

Nu har jag bara en inlämning, två redovisningar och ett prov kvar innan sommarlovet!

Detta skall jag klara! Smell you later phösses!

Kommentarer
Postat av: Paper Cutting

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-01-21 @ 10:47:10
URL: http://paper-cutting.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0