Vacker sommardag.

Jag tackar moder Natur för det fina vädret idag. Jag hoppas även att hon är så snäll att ge oss lika fint väder imorgon. Jag önskar att Sverige bestod bara av sommar och INGEN höst eller vinter. Julen skulle bli vacker med massa sol.

Iaf, idag när vädret har vatt så juvligt så har jag passat på att sola och gått på en promenad. Köpte även ett efterlängtat nagerlack. Mycket snyggt!

Grr! Love it.

 

Ikväll kanske jag och pappa drar ut och ska övningsköra. Även om jag inte vill, så måste jag. Måste ju ta det där jävla körkortet någon gång. Önskar att det gick att köpa. Imorgon ska jag antingen dra ner till havet, eller spendera tid med Andrea. Vi får se:)

 

Ha en bra dag alla människor. Peace!


Kommentarer
Postat av: Emmutt

Den färgen på naglacket är skit snyggt!!! :)

2010-07-28 @ 20:58:49
URL: http://eemmuutt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi, tack. Därför jag köpte det;) ynka 40 spänn:D

2010-07-28 @ 21:36:11
URL: http://sexxylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0