Sol och bad... och shopping!

Hallå alla solbrända läsare! Gillar ni vädret? I do!

Så igår var det perfekt väder för att dra ner till havet och sola och bada! Så jag och pappa drog ner tidigt till farmors camping och solade och solade. Dock var vattnet bara 15+ vilket var sviiinkallt. Så vi drog vidare till en annan camping, myyycket varmare. Så första doppet detta året, awesum! Så otroligt skönt att bada i havet, och inte i en jävla äckelsjö. Grows! Åt massvis med jordgubbar och grädde me, muuuums...

Idag drog far och dotter till stan för att shoppa. Och eftersom jag är pank, fick pappsen betala. I don't mind. Skaffa barn, och du får stå ut med sådana kostnader. Och som pappas flicka, har han inget annat val än att betala. Detta får mig att tänka på om jag verkligen ska ha barn, för vem ska stå för mina shoppingrundor? hihi. Skämt åsido.

Tomorrow skall jag och familjen åter dra ner till Blekinge, Sölvesborg denna gången för att gå på Killibom(stavning?) där det är nöjesfält och öltält. Och detta året får jag dricka lagligt! In our face bith, som sa åt mig förra året att jag inte fick dricka!

Nuu är det mat, grillatttttt. Jummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0