Skräck & Shopping.

Idag är jag på bra humör, och det känns bra. Även om jag alltid kommer älska min lilla kisse så vill jag ändå ha en hund. Jag älskar djur och har alltid levt ihop med ett, både kaniner och en katt. Så nu vill jag ha en hund att skämma bort och älska. Dock vill inte pappa, så får nog bli när jag flyttar hemifrån.

Iaf så hade jag, Emmut och Karro filmkväll i lördags, det var trevligt. Det blev bara skräck, which I loove. Dock förstår jag inte hur man kan gilla att bli skrämd och äcklad. Weard.

Idag var jag på stan och slösade upp några hundralappar. Fick bli två öronhängen, leggings, en t - shirt och en väska. Även om jag har drygt 15 väskor så hittar jag alltid någon jag vill ha. Så nu är jag pank igen. Men jag and daddy ska snart iväg på shoppingrunda, antingen till Stockholm eller Danmark. Jag vill till stockholm, pappa till Danmark. Hoppas jag vinner! hihi

Nästa månad är det skola igen. Det känns skönt på sätt och vis. Ska börja leta jobb, fixa med körkortet, så har en hel del att göra under hösten. Märks att man börjar bli gammal.

Nåja, nu ska jag ut på powerwalk. Ha det fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0