Nöjesfält!

God eftermiddag! Hoppas alla njuter av värmen, för varmare ska det bli! Men man ska inte gnälla, för innan man vet ordet av det är hösten här. Vidriga hösten. Och sen kommer vintern, snön, halka...

Igår var jag ju på nöjesfältet i Sölvesborg, tydligen samma som Kenza. Såg dock inte henne. Jag skulle ju även skryta med att jag var 18 och fick dricka, mm det gick ju bra. Jag glömde id kortet hemma-.- Fast öltälten var överfulla ändå, så det fick inte att sitta och dricka ändå. Får vänta till Karl Oskar dagarna. Det var marknad där me, så jag köpte ett döskallehalsband och en döskallesjal. Jag har gått och blivigt lite så där beroende av döskallar. Pappa vann mig ett gosedjur me, en liten kanin. Assöt! Och sen körde vi faktiskt radiobilar me! Fy fan va kul det var. Men det gjorde nåt djävulskt ont när man krockade med folk. Man föll nästan ur bilarna, hjärnan flyttades runt i skallen och bilbälterna höll på att skära halsen av en. Men det var kul.

Idag skall jag ut och gå, kanske sola, kanske dra till samarkand eller nåt. Det är tråkigt att vara hemma. I wönna shop!

Så ha en bra dag. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0