Stan.

Vatt på stan med mammi idag. Inget bra, bara köper massa då:) Köpte dock rätt viktiga och bra saker till skolstarten. En almenacka, penna och ett fint pennfodral. Svårt att hitta fina sånna.

Var hos frissan me för att höra om jag kan färga bort mitt platinahår till min riktiga hårfärg. Haha, det gick INTE! Antingen skulle jag få GRÖNT hår, eller SVART. Inget av det vill jag ha. Så måste låta min orginalhårfärg växa ut, gasch va snyggt! Jävla hår, ger mig bara massa bekymmer. Men det slutar inte där. Nej, eftersom mitt hår inte blir längre så måååste jag sluta platta det. Plattången är som min räddare i nöden, min bästis! Utan den skulle jag vara fulare:P Men eftersom den sliter bort mina toppar så växer det inte. Och jag vill inte ha kort hår resten av mitt liv. Så från idag och ett rätt bra tag över så måste jag sätta upp håret eller ha det lockigt. Snyft!

Eller ska jag kanske ska raka av det?!

Kommentarer
Postat av: Emmutt

Va de så illa?? Låter skit. :(

Men hittade du ett snyggare pennskrin än va ja har ;)

2010-01-04 @ 22:55:50
URL: http://eemmuutt.blogg.se/
Postat av: Johanna

hihi, det var finare tycker jag. Ormskinn typ:) Men ditt är mkt fint det me:D

2010-01-05 @ 11:33:10
URL: http://sexxylove.blogg.se/
Postat av: Mattiskristiane

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-03-30 @ 20:06:32
URL: http://mattiskristiane.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0