Satans lärare.

HejHoppGummiSnopp!

Matteprov idag, kändes bättre än vad jag vågade hoppas på. Pluggade bara lite innan själva provet, dumt nog. Men matte B suger så pass hårt att jag inte har nååågon lust alls att plugga till skiten. Vill bara ha mitt G! It´s all that matters.

Psykologilärarn kan ju ta sig i baken me! Ogillar henne starkt. Jag ska ha ett omprov som jag kuggade på innan. Har inte kunnat göra det på tre veckor, eftersom jag har haft en massa andra läxor och prov. Tror ni hon ger sig? Nej! Hon skrev att jag ska ändå göra det den 1 februari. Åh! Vafan ska hon vara så envis för?! :'( buhu.

Nu har jag klagat klart för idag:) Ha en trevlig kväll. Det ska jag ha, med mitt naturgodis♥

Kommentarer
Postat av: Puitte

Haha, skönt att man inte har matte eller engelska :)

2010-01-19 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0