Rocky Dennis

Wow, det var inte igår! Bloggade senast i onsdags, stupid, stupid me. Har haft en liten hård vecka, skyller på det:D
Kanske ska summera helgen. Karro, Emma, Lisa och jag fick lite ryck att vi skulle till festen i Hovmantorp i fredags. En hel drös med folk, cirka 500 pers, rätt många;) Cider i massor, musik i massor, killar i massor. Kan ju bara säga att det var grymt kul och att det var sjuhelvetes bra att vi stack dit.

I lördags var jag helt jävla slut, så pluggade ingen matte what so ever. Sov och kollade på film. En mycket bra, dock ledsam film. The mask. Hittade ingen bra trailer, men här kommer en del snuttar från filmen. Och den är verklighetsbaserad. Sångaren Cher är mamman till Rocky Dennis, huvudpersonen. Han har en väldigt ovanlig sjukdom som gör att hans ansikte ser vandaliserat ut.

Så här såg den riktiga Rocky ut. Dog vid 16 års ålder.


Kommentarer
Postat av: karro

Jag tror jag har hört talas om honom :O

2010-01-17 @ 18:07:51
URL: http://xmcflurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0