Jävla - väder!

Då var det dags att blogga igen. Kort och skön dag idag. Samhällsprovet gick hyfsat bra, I THINK and HOPE! Och snön den bara öser ner, hatar det. Rent av hatar det just nu. Det är blött och det kommer massa snöflingor rätt in i ögonen. Som tur är är vi lediga imon. Ska nog göra klart en del läxor och ta mig till friskis för att träna och kanske sola lite. Kan behövas dessa tider.

Kom nyss på att vi får studiebedraget snart me. Haha, jag som ska spara?! Är SÅÅÅÅ shoppingsugen att jag måste dra mig till stan på fredag eller nåt. Dock ska jag spara minst 300 denna månaden! Det är mitt mål. Sen resten kan jag nog allt göra annat med:D

Gjort om min header me, haha eller iaf lagt in en ny bild. Sweet! Är inte så haj på photoshop, så snattar bilder från google, hihi. Tycker iaf bilden är sjukt häftig.

Party Like A Rockstar

Kommentarer
Postat av: emmutt

Bloggen ser utmärkt fin ut!! :D

Och vädret är kasst =(

2010-01-27 @ 18:09:20
URL: http://eemmuutt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tackar kära lilla emplutt! Detsamma:)

Vädret suger rikitgt mkt:'(

2010-01-27 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0