Det Okända:D

God kvälls alla människor! Ännu en dag till i skolan som är gjord. Hade dock bara två lektioner, så det var ju lugnt. Hade lust att gå på stan, men fattig och slösemaja som jag är så gick inte det. Jag som hade hittat världens snyggaste leggins på VILA. Relativt tunna zebraleggins, 180:-. Dyrt, men värt det! Hoppas dem finns kvar ett litet tag till:) Then they´ll be mine, forever!

Affärsturismprov imorgon. Har faktiskt pluggat en del. Det återstår att se imorgon om jag har övat tillräckligt. Gillar inte ämnet! Tråkigt och segt.

Och som jag har längtat till ikväll. Det är Det Okända på TV4+ klockan 20.00 :D Wie! Har alltid varit intresserad och fascinerad av spöken och andar. Så jag kommer inte att missa detta!

Do you believe in ghosts?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0