Snön, den bara öser ner...

Måste först och främst säga att jag är så trött på snöhelveten! Det slutar verkligen inte att snöa. Allting är ta mig fan vitt. Husen, träden, buskar, you name it.
 
Lilla Växjö exakt nu!

Sicken helvetesdag det var igår när jag skulle ta två simpla bussar till Friskis och Svettis. Jag hade planerat väl vilka bussar jag skulle ta dit, 1 och 3. Jag skulle hinna tänkte jag. Men min första buss kom typ 6 minuter för sent och gjorde att jag missade min andra buss. Så fick vänta i kylan i 22 minuter. Det var kaaallt! Hatar bussar! Emma var redan på friskis, väntat ett tag. Innan barnpassningen fick vi njuta av 12 minuter i paradis! Soola.

Nu blir det macka med baconost och té!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0