Melodifestivalen 2010!

Det var inte med mening att jag skulle kolla på melodifestivalen. Men gud ville tydligen det, eftersom jag hörde den BÄSTA låten i programmet. Den enda bra me typ. Melodifestivalen håller för övrigt rätt dålig klass, tradig musik, haha. Aja, GO NUMBER 4, Pain of Salvation! Jävla krull programledarn har me! *Skitsnyggt*

Blev ingen stan idag, tar det imon. Ska plugga imon me, istället för idag. Ska egentligen gå på barnvärdsmöte imon, men mitt liv är så "stressigt" att jag tror jag skiter i det. Mohahha. Nä, slösa pengar och halvplugga låter mer som nåt jag skulle göra.

Nu kommer resultatet... OMG!

Kommentarer
Postat av: Gorankatinka

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2011-03-11 @ 11:29:03
URL: http://gorankatinka.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0