Kul Grej!

Jo, det var så att typ förra veckan eller nåt så föreslog jag i skolan att det borde göras tuggummi med banansmak. Och vad såg jag inte i tuggummihyllan om inte en nyhet med smak av BANAN och jordgubb. Gud skapade det nog enbart gör mig;) mohahha. Eller så är jag syns? Nåt av det måste det vara! Dock smakade tuggummit lite för mycket jordgubb och för lite banan.

Sitter här och äter nötter nu iaf, mums! Om drygt en timma ska jag till frissan för att klippa topparna, i hopp om att håret ska börja växa sen! Annars kommer jag att bli deprimerad.

Ikväll är det adnra avenyn, ska försöka att inte missa!

Sen imon är det studiebesök/mat/film med klassen. Blir förhoppningsvis mycket trevligt. Är supersugen på att se skräckfilmen som vi ska se på, The Children.

Det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0