Friday Bitches!

It´s friday bitches! Tänkte att det kunde vara skönt att vara lite ledig i helgen, och bara chilla runt och njuta. Men så mycket av det blir det inte. Har en typ av bokrecension kvar att skriva på engelska, har prov i Praktisk marknadsföring på onsdag. Och eftersom jag är på barnpassningen på måndag så kan jag inte plugga in skiten då.

Men ska iallafall till stan imorgon. (Behöver) köpa! Ska definitivt köpa lackleggings, mina gamla är sönderanvända. Så går det när man har favoritplagg;) Sen får jag se om det finns nåt mer som tilltalar, vilket det KOMMER att finnas. Får nog be mamma hålla i plånboken imon, haha.

Aw, är sugen på att se twilight ikväll. Ska försöka att inte bli rörd då. Dock svårt att låta bli. Älskar den filmen nåt så oändligt!

Nu ska jag dra mig till teven, den behövs tittas på ett tag nu. Gör det väldigt sällan nu för tiden! Hm... Kan det bero på skolan? Möjligt...

Ha en fin helg foks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0