Butte

Måndag idag igen, alltid lika kul?! Barnpassning idag igen, haha roliga ungar vi "har". Kaxiga en del av dem. Men sånt gillar jag. Sånna ska mina små barn vara, dock på ett bra sätt:)

Imorgon är det tisdag ju... Då ska jag iväg med min bebis till veterinären. Han ska kolla ögonen. De blir alltid så vattniga när han sitter vid matbordet och väntar på baconost. Så vi ska kolla om detta är normalt. Så ingen mer baconost tills vi vet! Stackars Ozzy, jag lider med honom♥

Nyaste bilden på "butte" som jag kalla honom:D



HAHAHA, det är min katt. Sitter och tigger man vid bordet! Älska den lilla tönten♥


Kommentarer
Postat av: karro

hahaha vad söt han är! sen har han ena tassen på borde så gulligt ;D

2010-02-01 @ 19:52:53
URL: http://xmcflurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0