Borde plögga!

Hej! Borde egentligen inte sitta här nu, borde såå plugga!:S Haha, mne vem har sagt att jag inte blir smart av att sitta här? hm... Nej, men ska snart sätta mig på en annan stol och råplugga! Verkligen råplugga! Riktigt hårt alltså! Sen ska jag träna me, burn some fat.

Handlade lite på H&M idag faktiskt, men jag tror ändå att jag kommer hålla mig till att spara kring 300 kronor denna månaden, framsteg fan! Dock så finns det massa saker som bara längtar efter att hamna i min garderob! I wanna save them;) hihi

Äääälskar låten!♥

"Tonight I've fallen and I can't get up
I need your loving hands to come and pick me up
And every night I miss you
I can just look up
and know the stars are
holdin' you, holdin' you, holdin' you tonight"

FM Statis som jag lade in för någon dag sen. Är besatt av låten! Helt klart topp tio på min lista nu under 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0